تک بانوی بلوچ



درست کردن عروسک با الگو

سلام دوستای گلم اینم آموزش یه عروسک خشگل وآسون الگوشو واستون گذاشتم امیدوارم درستش کنین وخوشتون بیاد نظریادتون نره البته باچرخ خیاطی زودتر دوخته میشه.

راستی من خودم درستش کردم ولی الگوهاش روبا فتوشاپ بزرگتر کردم.


نظرات شما عزیزان:

انیتا
ساعت14:33---10 بهمن 1392
بابا دست بریزار تی دست درد مکا راستی میشه اسم وبلاگمو تک دختر بلوچ بزارم البته اگه اجازه ندی هم اکشول نداره ما همه جوره هواتو داریم
پاسخ:خواهش میکنم عزیزاگه میخوای بزارخوشحال میشم


نواسه رستم
ساعت10:21---8 آبان 1392
سلام وب زیبای دارین به ما هم یه سری بزنید
htthttp://nvaserostam.ir/


Mehran
ساعت22:07---1 تير 1392
سلام وبت عاليه
منم يه سايت دارم در رابطه با فرهنگ بلوچستان خوشحال ميشم . همكاري با هم داشته باشيم
http://balochstan_l4i.r98.ir/


کیمیا
ساعت22:39---7 اسفند 1391
سلام تک بانو ی عزیز
اموزش گام به گام مروارید بافی چی شد؟
مرواریدهام موندن بیکار.منتظرم هستن


مائده
ساعت22:51---5 اسفند 1391
خیلی خوشگل به من هم سر بزن منتظرتون هستم

اميد بلوچ
ساعت17:30---6 مرداد 1391
با سلام خوبي من در قسمت پروفايل شما نظر دادم آدرس وب ما تغيير كرده است لطفا به اين آدرس بياييد

یارباش
ساعت13:35---29 تير 1391
با سلام به شما

وبلاگ جالبی دارین خوشم اومد

میتونین بیاین تو تالار ثبت نام کنین و اگه تمایل به مدیریت بخشی از تالار رو داشته باشین میتونین درخواست بدین و طبق تخصص درخواستی شما در اون قسمت به عنوان مدیر اون بخش معرفی میشی

منتظرتون هستیم

موفق باشین

یارباش
پاسخ:سلام ممنون ازپیشنهادتون واقعیت من وقتشوندارم ولی هرموقع وقت کردم حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: بلوچ بانو | تاريخ: شنبه 23 ارديبهشت 1391برچسب:درست کردن عروسک با الگو,عروسک,الگوی عروسک,اموزش درست کردن عروسک پارچه ای,کار دستی,کارهنری,کار با پارچه, | موضوع: <-PostCategory-> |